PLAĆANJE I REKLAMACIJE

Uvjeti prodaje

Uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno
reklamacije robe ponuđene na internet stranicama www.mojshop.eu. Prodavatelj proizvoda
ponuđenih u internet trgovini je mojshop d.o.o., a Kupac robe je posjetitelj internet
stranica koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje
ga Prodavatelju. Roba se naručuje temeljem elektronskog obrasca, putem e-maila, telefona i
porukom na službenoj Facebook stranici trgovine. Proizvode birate iz asortimana internet
trgovine koji je složen po kategorijama. Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove
detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati, a želite li kupiti, samo kliknete na
košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici ćete definirati količinu proizvoda, uz
mogućnost odustanka od kupnje. U svakom trenutku vaša je košarica vidljiva i dostupna te
možete mirno nastaviti pregledavati asortiman. Po završetku razgledavanja, vratite se na
košaricu i odaberite "Naruči". Kupac ispunjava obrazac s osnovnim podacima za način plaćanja
i dostavu odabranih proizvoda. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže na vašu e-mail
adresu. Osim elektronskim putem, prodaja proizvoda sa web shopa može se obaviti putem e-
maila:mojshop@mail.com  telefonskim putem pozivom na telefon +385955984441 te
putem poruke na službenoj Facebook stranici trgovine.

Jamstvo

mojsop jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati
priloženih naputaka.
Jamstvo počinje vrijediti s danom prodaje, što dokazujete originalnim računom o kupnji
proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar 12 mjeseca od kupnje uređaja biti će uklonjen uz
sljedeće uvjete:

  • da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe;
  • uz priloženu potvrdu o datumu (originalni račun) iz koje je vidljivo da je uređaj kupljen od strane naše tvrtke unutar 12 mjeseca prije reklamacije;
  • da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave,udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka.
  • da proizvod nije mehanički oštećen

Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih
dijelova proizvoda.
U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u 45 dana po primitku proizvoda
na popravak, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.NAPOMENA: Kod proizvoda - auto na akumulator (svi modeli), jamstvo traje u vremenu od 12
mjeseci sukladno uvjetima proizvođača, odnosno 6 mjeseci za bateriju.
Proizvodi korišteni u komercijalne svrhe, te proizvode nastale nesrećom, tj. događajem
uzrokovanim neposrednom, vanjskom i mehaničkom silom garancija se neće primjeniti.
Garancija također nije važeća za štetu na proizvodima nastalima zlonamjerno, požarom,
krađom, neovlaštenom uporabom, potresom ili popolavom.
Popravak izvan jamstvenog roka
Ako je jamstveni rok Vašeg aparata istekao, popravke ćemo izvršiti uz naplatu.
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o
završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva
uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim
stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari
koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim
pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i
bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno
odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve
svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti
ostvarene prodajom uređaja trećim osobama. Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od
van jamstvenog popravka naplaćuje se 105 kn.

Narudžbe/dostava

Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od
0 do 24 sata, dok ostale oblike narudžbi zaprimamo u uredovno radno vrijeme, odnosno,
radnim danim od 10-14h na navedeni e-mail ili broj telefona. Proizvode iz naše internet
trgovine dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem kurirske službe HP koja

omogućuje najbrži prijenos pošiljke "od vrata do vrata". Sve narudžbe zaprimljene radnim
danom (ponedjeljak - petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u
roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima. Za narudžbe zaprimljene
subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći
radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5
radnih dana na otocima. Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 20-
45 KN putem HP. Proizvodi kojih
više nema na zalihi: Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može
prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li
otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu, no trudimo se
maksimalno ažurirati web stranicu kako biste odmah znali koji proizvod je odmah dostupan, a
za koji je potrebno čekati do najviše 2 tjedna od narudžbe, o čemu ćemo Vas pravovremeno
obavijestiti.

Uvjeti plaćanja

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

  • Pouzećem
  • Virmanskim putem (plaćanje po predračunu)

Pouzećem: Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 20,00 kn-
45,00 kn (HP D.D.) za sve pakete neovisno o težini za područje cijele Republike
Hrvatske.. Plaćanje po predračunu: može se izvršiti dostavom predračuna na Vašu e-mail
adresu Sve eventualne bankovne troškove koji mogu nastati prilikom transfera novca, snosi kupac. Cijene,

uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se
promijeniti bez prethodne najave. Za izdavanje R1 računa potrebna je napomena kod same
narudžbe, te mojshop D.O.O., kao poduzetnik nije u sustavu PDV-a, te su sve cijene na
našem online prodajnom mjestu bez PDVa ali su konačne .

Poštarina/otprema

Dostavu svih paketa prodavatelj obavlja brzo i sigurno. Pošiljke dostavljamo koristeći usluge
HP D.D.. Cijena dostave uračunata je u cijenu paketa. Dostava naručenih proizvoda za

Hrvatsku obavlja se po uvjetima opisanim uz svaki proizvod. Prodavatelj započinje proces
organiziranja dostave proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupnju
proizvoda. Prilikom preuzimanja robe dužni ste provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih
reklamirati kurirskom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj
su vidljiva vanjska oštećenja predmeta. Ukoliko dođe do problema u dostavi i paket se vrati na
adresu pošiljatelja, prodavatelj se obvezuje na povrat uplaćenog iznosa, uz umanjenje za
troškove dostave. Pod problemom u dostavi smatra se sljedeće:

  • adresa je nepostojeća,
  • adresa je postojeća, ali ne i primatelj,
  • primatelj je nedostupan te se paket ne može isporučiti,
  • ukoliko primatelj ne želi preuzeti paket.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, a ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete
nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo
mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka pronađe ili vam se pošalje zamjenska. Ukoliko ne
preuzmete pošiljku u roku od 7 dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.


Podaci o naručitelju/primatelju


Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o naručitelj/primatelju. Podaci moraju biti potpuni
i vjerodostojni. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite
e-mailom na adresu: mojshop@mail.com.

Povrat / Reklamacije


1. Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim
proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo
odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.
2. Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati
ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.
3. Reklamaciju na mehanička oštećenja unutar paketa potrebno je prijaviti trgovcu unutar 14 radnih dana od
primitka paketa.
4. Povrat za poklon pakiranja ne vršimo!
5. Od prava povrata izuzeti su proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon
otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.

6. Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim
dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni uz priloženi račun koji je isporučio prodavatelj. Uz vraćene
proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih
sredstava.
7. Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set tajica) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije
dužan primiti pošiljku s otkupninom, već samo pošiljke poslane HP-OM, te pošiljke za koje nije potrebno
podmiriti dodatne troškove (pismo ili preporuka putem Hrv. pošte). Pošiljke slane HP expressom neće biti
preuzete od strane prodavatelja.
8. Ukoliko kupac zaprimi paket, a proizvod je neispravan/oštećen, dužan nas je obavijestiti o problemu unutar 5
radnih dana, te ukoliko želi zamjenu prodavatelj će o svojem trošku napraviti zamjenu putem HP EKSPRESA kurirske
službe. Reklamacije nakon navedenog roka neće biti priznate.
9. Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, shodno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona
o obveznim odnosima.
10. O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na
adresu mojshop@mail.com.
11. Kupac reklamirane proizvode ili proizvode za koje ostvaruje pravo na povrat sredstava može vratiti putem
dostavne službe HP o trošku prodavatelja (isključivo za cargo pakete teže od 20kg). Trošak dostave za
vraćanje proizvoda u slučaju raskida ugovora sklopljenog na daljinu putem druge dostavne službe snosi
kupac (vrijedi za pakete lakše od 20kg).
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o
svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom
poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i
prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i
priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. link
Rok za raskid ugovora
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi
odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili,
uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada
smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu
vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili,
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na
drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam
dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Povrat robe
Robu vratite ili je predajte nama MOJ SHOP D.O.O. bez
nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste
nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka
pošaljete ili predate robu nama.Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici
možete elektronički ispuniti i poslati.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez
odgađanja, elektroničkom poštom.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz
online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da
ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU svoj prigovor možete na brži i
jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i trgovci i potrošači, a
prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Primjedbe i prigovori


1. Sukladno čl. 10 ZZP, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje pisane prigovore pošalju na adresu e-
pošte: mojshop@mail.com.
2. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će putem e-pošte odgovoriti u roku 14 dana.
Registracijom na našim Internet stranicama i upisom u našu bazu korisnika korisnik/kupac
prihvaća ove uvjete korištenja


Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti